společnost

Změny na rožnovském úřadě – stavebníkům ulehčí vyřizování

Především stavebníci mají velký důvod k radosti. Od října totiž najdou na jedné adrese nejen referenty ze stavebního, ale i jejich kolegy ze životního prostředí. Klíčové informace tak získají na jednom místě.

Právě od desátého měsíce tohoto roku totiž nabyla účinnosti změna organizační struktury městského úřadu. „K prvnímu říjnu jsme zrušili odbor výstavby a územního plánování a také odbor životního prostředí. Ke stejnému dni pak vznikl nový odbor životního prostředí a výstavby. Jeho vedoucí je Věra Šulová, která dosud vedla životní prostředí,“ informoval starosta Rožnova Radim Holiš (ANO) a pokračoval: „Ještě v září úřadovali referenti ze životního prostředí na pracovišti ve Stefaniu vedle parku, během října (přestěhování proběhne ve 2. půli měsíce, přičemž chod odboru nebude pro veřejnost omezen – pozn. red.) je nově najdete v budově na Letenské ulici u polikliniky, kde do té doby sídlil stavební odbor. Díky tomu získá stavebník klíčové informace ke své činnosti na jednom místě. Nemusí tedy přecházet mezi budovami a ztrácet tak drahocenný čas.“

Do budoucna přitom radnice uvažuje o dalších změnách. Ty se týkají možného sestěhování úředníků pod jednu střechu. Z tohoto hlediska se stále více mluví o využití areálu České pošty na Náměstí Míru. „Ano, mohu potvrdit, že o této možnosti jednáme,“ sdělil starosta. Plány na centralizace úřadu přitom na zářijovém zasedání podpořili i další zastupitelé. „Jsem přesvědčena, že si občané zaslouží mít úřad pod jednou střechou,“ přispěla svým názorem zastupitelka Markéta Blinková (ODS). „Pokud je možnost koupit poštu, tak jsem jednoznačně pro. Sloučení úřadu je komfort pro občany a osobně bych tuto investici časově upřednostnil třeba i před přístavbou knihovny,“ dodal zastupitel Jaromír Koryčanský (KDU-ČSL).

 

více

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button